دریافت نوبت ویزیت آنلاین دکتر حسین رونقی​

دریافت نوبت ویزیت آنلاین دکتر حسین رونقی​

دکتر حسین رونقی [ متخصص جراحی ارتوپدی ]

از طریق فرم زیر میتوانید یک نوبت ویزیت آنلاین رزرو کنید و تمام مشکلات ارتوپدی خود را با دکتر حسین رونقی متخصص جراحی استخوان و مفاصل، از طریق گفتگوی آنلاین در میان بگذارید

نام و نام خانوادگی(ضروری)
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

لطفا به نکات زیر توجه کنید:

  • پرداخت حق ویزیت از طریق تمام کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب ایرانی امکان پذیر است.
  • بعد از تهیه و رزرو هر نوبت تا 3 روز میتوانید با پزشک خود به صورت آنلاین مکاتبه کنید و بعد از اتمام مهلت استفاده، بایستی یک نوبت ویزیت جدید تهیه کنید.
  • بعد از پرداخت کد پیگیری را جایی یاداشت کنید زیرا در مرحله شروع ویزیت آنلاین، توسط ارائه کد پیگیری از جانب شما پرداختتان تایید می‌شود.
  • لطفا از وارد کردن اسم و شماره موبایلی که به نام خودتان نیست جدا خود داری کنید.
  • لطفا اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح و کامل وارد کنید.
  • بعد از ارسال اطلاعات لطفا منتظر بمانید بین 1 الی 5 ساعت کاری، اطلاعات شما توسط پزشک بررسی و پاسخ داده می‌شود.
  • هر نوبت ویزیت آنلاین مخصوص 1 بیمار می باشد و از ارسال فایل، تصاویر، و مشکلات افراد دیگر خود داری کنید
  • چنانچه در فرایند پرداخت و دریافت ویزیت آنلاین با مشکل یا خطایی مواجه شدید، لطفا به تیم پشتیبانی ایمیل بزنید و اطلاع دهید :

support@dr-ronaghi.com

ویزیت آنلاین دکتر حسین رونقی

دریافت نوبت ویزیت آنلاین دکتر حسین رونقی بهترین ارتوپد رشت  یکی از خدمات برجسته‌ای است که این پزشک به بیماران خود ارائه می‌دهد. این خدمت شامل مشاوره‌های پزشکی در زمینه ارتوپدی، بررسی نتایج آزمایش‌ها و ارائه راهنمایی‌های درمانی طبق مستندات صوتی، تصویری و متنی بیمار است. با استفاده از این خدمت، بیماران می‌توانند بدون نیاز به حضور فیزیکی در مطب، با دکتر رونقی در ارتباط باشند و از راهنمایی‌های ایشان بهره‌مند شوند.

چرا ویزیت آنلاین دکتر رونقی؟

هزینه ویزیت آنلاین دکتر حسین رونقی

یکی از سوالات متداول بیماران در مورد ویزیت آنلاین، هزینه آن است. هزینه ویزیت آنلاین دکتر حسین رونقی بسته به نوع مشاوره و مدت زمان آن مبلغ 120.000 تومان می‌باشد. به طور کلی، هزینه ویزیت آنلاین نسبت به ویزیت حضوری کمتر است و این امر به دلیل کاهش هزینه‌های مرتبط با رفت و آمد و زمان طلف شده بیماران می‌باشد.
ویزیت آنلاین دکتر حسین رونقی، نه تنها به بیماران کمک می‌کند تا از راهنمایی‌های پزشکی بهره‌مند شوند، بلکه به آنها این امکان را می‌دهد تا با کاهش هزینه‌ها و صرفه جویی در زمان، به راحتی با پزشک خود در ارتباط باشند.

چگونه یک نوبت ویزیت آنلاین با دکتر رونقی رزرو کنیم؟

1- وارد همین صفحه شوید و در کادر مربوطه مشخصات نام و نام خانوادگی خود + شماره موبایل صحیح خود را برای اطلاع رسانی های پیامکی وارد کنید و روی دکمه قرمز رنگ پرداخت کلیک کنید.ویزیت آنلاین دکتر حسین رونقی2- در صفحه بعد مطابق عکس زیر وارد درگاه پرداخت شوید و مشخصات کارت بانکی خود را وارد کنید و پرداخت را انجام دهید تا به صفحه تکمیل پرداخت و شروع ویزیت آنلاین هدایت شویددرگاه پرداخت دکتر رونقی3- بعد از اینکه به صفحه بعد هدایت شدید کافییست روی دکمه شروع ویزیت آنلاین کلیک کنید تا وارد سامانه گفتگوی آنلاین شویدشروع ویزیت آنلاین4- و در مرحله آخر هم مجدد نام ونام خانوادگی + کد پیگیری پرداخت که در مرحله قبل دریافت کردید را در فرم گفتگو وارد کنید و منتظر پاسخ پزشک باشیددریافت نوبت ویزیت آنلاین دکتر حسین رونقی​

مهم ترین مزیت استفاده از ویزیت آنلاین دکتر رونقی

قطعا انتخابی هوشمندانه برای همه افرادی است که به دنبال خدمات پزشکی با کیفیت و دسترسی آسان هستند. همچنین افراد میتوانند با استفاده از ویزیت آنلاین، به راحتی از خدمات پزشکی دکتر حسین رونقی (متخصص جراحی ارتوپدی) در فضای اینترنتی بهره‌مند شوند و سلامت جسم و روان خود را به بهترین شکل ممکن کنترل کنند.

نوبت دهی اینترنتی دکتر حسین رونقی

در دنیای امروز، تکنولوژی نقش بسزایی در بهبود خدمات پزشکی دارد. یکی از این خدمات مدرن، نوبت دهی اینترنتی یا ویزیت آنلاین است که به بیماران امکان می‌دهد بدون نیاز به مراجعه حضوری، نوبت ویزیت خود را رزرو کنند و سوالات مشکلات خود را با پزشک خود در میان بگذارند. با استفاده از خدمات نوبت دهی اینترنتی دکتر حسین رونقی، می‌توانید به راحتی و در هر زمان از روز، نوبت ویزیت آنلاین خود را رزرو کنید.

چرا نوبت دهی اینترنتی؟

  1. صرفه‌جویی در زمان: با استفاده از سیستم نوبت دهی اینترنتی، دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه برای مراجعه حضوری به مطب ندارید. می‌توانید به راحتی از منزل یا محل کار خود، نوبت ویزیت آنلاین خود را رزرو کنید و با پزشک خود در ارتباط باشید.
  2. دسترسی آسان و سریع: سیستم نوبت دهی یا رزرو اینترنتی نوبت در وبسایت دکتر رونقی به گونه‌ای طراحی شده است که دسترسی به آن بسیار آسان و سریع است و تنها با چند کلیک ساده می‌توانید نوبت ویزیت اینترنتی خود را ثبت کنید.
  3. صرفه جویی در هزینه: یکی از دغدغه‌های بیماران، هزینه ویزیت آنلاین است. در سایت دکتر حسین رونقی، هزینه ویزیت نسبت به پلتفرم های دیگر بسیار مناسب بوده تا بیماران بتوانند با پرداخت هزینه مقرون به صرفه و  آگاهی کامل از این موضوع، نوبت خود را رزرو کنند.

2 پاسخ

  1. سلام
    خیلی ممنون از اینکه برای بیمارهاتون ارزش قائل هستید و به صورت آنلاین ویزیت میکنید
    من بیمار حضوریتون بودم که راهم دور بود و الان از طریق ویزیت آنلاین باهاتون در ارتباطم و خیلیم راضیم

سوال یا نظری دارید!؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 4 =